Nieuw lifestyle magazine Lotje&co


'Eindelijk een frisse en positieve insteek', vindt Veronique Werz, hoofdredacteur. Het nieuwe magazine is een ‘gewoon’ blad voor een ‘bijzondere’ doelgroep. Zo omschrijft Lotje&co het nieuwe magazine, dat drijft op de pijlers erkennen, herkennen en verkennen.
Het tijdschrift behandelt onder andere onderwerpen als het gezinsleven, shopping, psyche en koken en is daarmee gericht op ieder lid van een gezin met een zorgintensief kind. Het magazine benadert alles vanuit een positief standpunt. 'Wij willen gezinnen wijzen op de mogelijkheden die zij hebben in plaats van de beperkingen', zegt Werz.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWerz is zelf moeder van een meervoudig complex gehandicapt kind en weet hoe het is om deel uit te maken van een gezin met een zorgintensief kind. 'Het tijdschrift is een spreekbuis voor deze doelgroep. Nu is alle informatie geschreven vanuit instellingen, zelden vanuit de ouder of gezin.
Het eerste magazine is mede tot stand gekomen door steun van NSGK voor het gehandicapte kind en wordt vervolgens ieder kwartaal uitgegeven door de stichting Lotje&co.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid