Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw lifestyle magazine Lotje&co

Lotje&co is de naam van het nieuwe lifestyle magazine dat morgen wordt geïntroduceerd. Het blad richt zich op gezinnen met zorgintensieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Eindelijk een frisse en positieve insteek', vindt Veronique Werz, hoofdredacteur. Het nieuwe magazine is een ‘gewoon’ blad voor een ‘bijzondere’ doelgroep. Zo omschrijft het nieuwe magazine, dat drijft op de pijlers erkennen, herkennen en verkennen.

related partner content for mobile comes here

Het tijdschrift behandelt onder andere onderwerpen als het gezinsleven, shopping, psyche en koken en is daarmee gericht op ieder lid van een gezin met een zorgintensief kind. Het magazine benadert alles vanuit een positief standpunt. 'Wij willen gezinnen wijzen op de mogelijkheden die zij hebben in plaats van de beperkingen', zegt Werz.

Werz is zelf moeder van een meervoudig complex gehandicapt kind en weet hoe het is om deel uit te maken van een gezin met een zorgintensief kind. 'Het tijdschrift is een spreekbuis voor deze doelgroep. Nu is alle informatie geschreven vanuit instellingen, zelden vanuit de ouder of gezin.

Het eerste magazine is mede tot stand gekomen door steun van NSGK voor het gehandicapte kind en wordt vervolgens ieder kwartaal uitgegeven door de stichting Lotje&co.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in