Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Leeuw-winnaar Jeroen Mol sluit zich aan bij Hazazah

Regisseur Jeroen Mol én regie-talent Jacobine van Hellemond versterken de Amsterdamse productiemaatschappij.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat Hazazah zich gelukkig prijst met de komst van Mol, die een Gouden Leeuw won met de film 'Batman' voor War Child, blijkt wel uit het enthousiasme van Hazazah-CEO Jeroen van den Idsert: 'Ja, Jeroen heeft alle denkbare reclameprijzen gewonnen. Maar hij regisseerde ook de beroemde acteur Jackie Chan in een commercial voor de Aziatische telecomgigant Celcom. Hij maakte de korte film Cheap Ludes, die geselecteerd werd voor het prestigieuze Sundance Film Festival, en "groots" werk voor onder meer KLM, Citroën en ABN Amro. Zijn films zijn soms surrealistisch, maar barsten altijd van het leven, humor en echte menselijke emotie.'

related partner content for mobile comes here

Volkomen naturel

Naast Mol werd ook het talent Jacobine van Hellemond, afgestudeerd historica en afgestudeerd als fotografe aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag, 'aangetrokken'. Van den Idsert: 'Hoewel haar werk documentair en volkomen naturel aandoet, is het in werkelijkheid tot in de details door haar geregisseerde fictie. Jacobine "maakt" de werkelijkheid. In de Nivea-film van haar hand zie je mensen die aandachtig kijken, glimlachen, hun blik veranderen, ‘n veelzeggende en ontroerende beweging maken. Wegkijken kun je niet. Het zijn mensen zoals ze werkelijk, "echt" zijn. Dan sluit je de afzender, het merk, bijna natuurlijkerwijs in je hart.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in