PepsiCo lanceert campagne waarin Chinees Nieuwjaar wordt gevierd met ruimteprogramma
PepsiCo China komt speciaal voor het aankomende Chinese Nieuwjaar met de campagne Bring Happiness Home: Reach for the Stars. Het merk wil hiermee ook benadrukken dat het land best trots mag zijn op het eigen ruimteprogramma. De campagne valt namelijk samen met de landing van een Chinese ruimtesonde eerder deze maand aan de achterkant van de maan.
In de campagnevideo is te zien hoe drie astronauten zich voorbereiden op hun eerste ruimtemissie. Met welke uitdagingen en angsten zij en hun families mee moeten leren omgaan wordt ook weergegeven in de video. De film duurt ruim zeven minuten en is onderdeel van een terugkerende campagne waarin PepsiCo steeds Chinees Nieuwjaar wil vieren. De campagne is gemaakt door Civilization Shanghai. De regie lag in handen van Clement Cheng.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLanglopende campagne met korte films
Voor de Bring Happiness Home-campagne van PepsiCo zijn in het verleden al meerdere korte films verschenen. Zo lanceerde het frisdrankmerk in 2016 de film The Monkey King Family, ook ten tijde van het Chinese Nieuwjaar. 2016 was het Jaar van de Aap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidSnap CFO’s exit followed request to board for more money https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-17/snap-cfo-exit-is-said-to-follow-request-to-board-for-more-money via @technology