Overslaan en naar de inhoud gaan

PepsiCo lanceert campagne waarin Chinees Nieuwjaar wordt gevierd met ruimteprogramma

Korte film van ruim zeven minuten vertelt het verhaal van drie astronauten.

PepsiCo China komt speciaal voor het aankomende Chinese Nieuwjaar met de campagne Bring Happiness Home: Reach for the Stars. Het merk wil hiermee ook benadrukken dat het land best trots mag zijn op het eigen ruimteprogramma. De campagne valt namelijk samen met de landing van een Chinese ruimtesonde eerder deze maand aan de achterkant van de maan. 

related partner content for mobile comes here

In de campagnevideo is te zien hoe drie astronauten zich voorbereiden op hun eerste ruimtemissie. Met welke uitdagingen en angsten zij en hun families mee moeten leren omgaan wordt ook weergegeven in de video. De film duurt ruim zeven minuten en is onderdeel van een terugkerende campagne waarin PepsiCo steeds Chinees Nieuwjaar wil vieren. De campagne is gemaakt door Civilization Shanghai. De regie lag in handen van Clement Cheng.

Langlopende campagne met korte films

Voor de Bring Happiness Home-campagne van PepsiCo zijn in het verleden al meerdere korte films verschenen. Zo lanceerde het frisdrankmerk in 2016 de film The Monkey King Family, ook ten tijde van het Chinese Nieuwjaar. 2016 was het Jaar van de Aap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Adam Smets

Snap CFO’s exit followed request to board for more money https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-17/snap-cfo-exit-is-said-to-follow-request-to-board-for-more-money via @technology

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in