Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloempotkapsel maakt zijn comeback in KFC-campagne

De fastfoodketen volgt een nostalgische trend: het voorziet New Yorkers gratis van een bloempotkapsel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bloempotkapsel is terug van weggeweest en daar speelt KFC op in. Met deze coupe, de zogenaamde 'bowlcut', promoot de keten zijn nieuwe food bowls. En hoe: het geeft de beruchte look een hippe twist.

related partner content for mobile comes here

Sommigen krijgen nog steeds rillingen als ze denken aan dit pittig kort kapsel, maar tegenwoordig ben je er hartstikke hip mee. Sinds ontwerper Haider Achermann vorig jaar zijn modellen tijdens een modeshow een bowlcut gaf, veroveren bloempotkapsels het straatbeeld. De fastfoodketen lift mee op de nostalgische trend om zijn 'Famous Bowls' te promoten. 

Original Recipe

Op donderdag 10 januari van 1 tot 5 uur ’s middags kunnen geïnteresseerden de pop up-store in Brooklyn binnenstappen en krijgen zij gratis het kapsel aangemeten. Ook heeft de keten moderne versies in de aanbieding, waaronder: ‘Original Recipe’, ‘Spork and Bowl’ en ‘Colonel’s Stripes’. Wie zijn coupe plaatst onder de hashtag '#KFCFamousBowlCuts', maakt kans op een feature op Twitter. 

KFC heeft de activatie zelf bedacht. 

KFC-campagne
KFC-campagne
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Lijkt meer op een paddenstoel dan op een bloempot. Een of andere vezelkop.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in