Overslaan en naar de inhoud gaan

Gap viert Amerikaanse diversiteit met alledaagse jongeren

Geen duurbetaalde modellen in de nieuwe campagne van de kledinggigant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Amerikaanse kledingketen Gap wil de diversiteit onder Amerikaanse jongeren uitlichten. In de campagne I Am Gap spelen doodgewone jongeren de hoofdrol en wordt zichtbaar wie deze mensen nu eigenlijk zijn.

related partner content for mobile comes here

Verticaal vijftien seconden
Gap heeft verschillende verticale video’s gemaakt van vijftien seconden waarin de jongeren zichzelf voorstellen. Deze jongeren staan verder ook op de geprinte uitingen van de nieuwe Gap-campagne. In een commercial van dertig seconden worden de verschillende video’s van de jongeren bij elkaar gevoegd.

Untitled Worldwide is verantwoordelijk voor de campagne op print en video. Valerio Spada nam de fotografie en regie van de hele campagne op zich. Alle individuele video’s van vijftien seconden waarin de jongeren zichzelf voorstellen zijn hier te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in