Gap viert Amerikaanse diversiteit met alledaagse jongeren
De Amerikaanse kledingketen Gap wil de diversiteit onder Amerikaanse jongeren uitlichten. In de campagne I Am Gap spelen doodgewone jongeren de hoofdrol en wordt zichtbaar wie deze mensen nu eigenlijk zijn.
Verticaal vijftien seconden
Gap heeft verschillende verticale video’s gemaakt van vijftien seconden waarin de jongeren zichzelf voorstellen. Deze jongeren staan verder ook op de geprinte uitingen van de nieuwe Gap-campagne. In een commercial van dertig seconden worden de verschillende video’s van de jongeren bij elkaar gevoegd.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaUntitled Worldwide is verantwoordelijk voor de campagne op print en video. Valerio Spada nam de fotografie en regie van de hele campagne op zich. Alle individuele video’s van vijftien seconden waarin de jongeren zichzelf voorstellen zijn hier te bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid