Overslaan en naar de inhoud gaan

Exact kiest voor UM

UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De twee werken samen sinds 1 januari 2017.

related partner content for mobile comes here

Joost Niepoth, Brand Communications Director van Exact: 'Bij UM vonden we de juiste mix van enthousiasme, ervaring met internationale klanten en de drive bij het team om ons te ondersteunen bij het bouwen aan onze merkpositie binnen een zeer competitief landschap. Ons, net aangekondigde, verlengde partnership met Max Verstappen gaat ons hier zeker bij helpen.'

Rik Ruts, CEO van UM: 'Exact is een technologiebedrijf wat zijn digitale producten en diensten continue aanpast aan de veranderende markt van zijn klanten. Een ambitieuze en snel groeiende internationale onderneming, die wereldwijd actief is en als geen ander weet hoe belangrijk innovatie is. Juist op het snijvlak van data en technologie en de creatieve inzet van (digitale) media en ontwikkeling van content, kan UM als geen andere het verschil maken voor Exact.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in