Klanten van Transavia kunnen nu via sociale media betalen


Transavia is het eerste bedrijf met betaalservice Tikkie dat de komende drie maanden een proef doet met de nieuwe betaaldienst van ABN Amro genaamd Tikkie, een startup-initiatief van de bank.
Gelijk afrekenen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoTransavia meldt dat maandelijks zo’n 10.000 klanten via WhatsApp en Facebook Messenger in gesprek zijn met de luchtvaartmaatschappij. Passagiers die een reis hebben geboekt en daarna bijvoorbeeld een stoelreservering willen bijkopen, krijgen vanaf 28 februari een Tikkie–betaalverzoek. Hiermee kan de klant tijdens het ‘appen’ gelijk afrekenen met de app Tikkie.
‘Tikkie als service sluit aan bij de ambities van Transavia om haar passagiers een ideale digitale ervaring te bieden’, zo geeft de vliegmaatschappij aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid