Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Dol account director Adformatie Groep

Erik Dol (45) is per 1 juni benoemd tot account director bij Adformatie Groep. Hij krijgt vooral te maken met de relaties van het bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dol was voorheen salesmanager bij JCDecaux (12,5 jaar). Vorig jaar november werkte hij voor korte tijd bij Ice Media. ‘Ik miste daar de dynamiek en reuring die ik bij JCDecaux gewend was. Bij Adformatie Groep ga ik die zeker wel vinden. Hoeveel meer media kun je krijgen dan hier?’
Over zijn ambitie zegt hij: ‘Dat we over twee jaar kunnen zeggen dat Adformatie Groep een heel slagvaardig bedrijf is, waarbij we onder meer de slag van print naar online kunnen maken.’

related partner content for mobile comes here

Willem Sijthoff die de Adformatie Groep in 2012 overnam is ook enthousiast over de komst van Dol: ‘Ik ben heel blij dat Erik ons team komt versterken. Op deze manier wordt duidelijk dat we niet alleen bezig zijn om te investeren in ons portfolio maar ook in ons team. Professioneel, gedreven en deskundig zijn daarbij de sleutelwoorden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in