Overslaan en naar de inhoud gaan

Textilia gaat samenwerking aan met NextCollections.nl

Modevakbladen Textilia, Schoenvisie en Bengels van MYbusinessmedia en online modeplatform NextCollections gaan samen werken aan een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Modevakbladen , en van en online modeplatform gaan samen werken aan een nieuwe retailformule.

related partner content for mobile comes here

Met de strategische samenwerking zou volgens de partijen 'de grootste exclusieve online modevakbeurs in Nederland' ontstaan, met een breed aanbod van collecties van nieuwe en bestaande merken.

Het partnerschap schept de mogelijkheid voor modemerken om hun collecties te laten zien aan retailers, leveranciers en agenten.

Volgens Meike Kroese, uitgever van het fashioncluster, zijn moderetailers veel tijd en geld kwijt met het bezoeken van beurzen en binnen- en buitenland. 'Met een online platform waar merken hun collecties showen, kunnen moderetailers het hele jaar door kijken welke merken hen interesseren.’

Volgens Kroese zal door de samenwerking het huidige pakket aan diensten en mogelijkheden voor adverteerders en lezers worden vergoot.

NextCollections is een B2B-modeplatform dat twee jaar geleden werd ontwikkeld door Marc Verweij en Tonnie van Rijn. Het platform biedt een plek aan collecties van merken die in Nederland verkocht worden.

Elk merk betaalt een bijdrage om de collecties te laten zien aan retailers uit binnen- en buitenland. Geruikers kunnen gratis lid worden om van de database gebruik te kunnen maken.

Marc Verweij: ‘We gaan dit concept internationaal uitrollen. In elk land kiezen we voor één strategische partner. Voor Nederland is dat het fashioncluster van MYbusinessmedia: Textilia, Bengels en Schoenvisie.’

De komende maanden zal NextCollections.nl een duidelijke positie krijgen op de te vernieuwen websites van de vakbladen. Binnen het onderdeel ‘Collecties’ kunnen retailers zich oriënteren op het komende modeseizoen van merken en krijgt men een preview van de nieuwste collecties van modemerken te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in