Overslaan en naar de inhoud gaan

Easyjet presenteert interactieve theatershow over Nederland

Vliegmaatschappij werkt samen met Schiphol en het Nederlands Bureau voor Toerisme
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wie vorige week door Shoreditch High Street (Oost-Londen) liep, ontdekte ene mysterieuze vliegtuigdeur. Die vormt de toegangspoort tot een avontuur waarin bezoekers een bliksembezoek brengen aan het hedendaagse Nederland. Voorbijgangers betreden via de deur een levensgroot decor waar theateracteurs laten zien wat er in Nederland te beleven valt.

related partner content for mobile comes here

Zo vaar je bijvoorbeeld mee door de grachten, ga je op fietstocht en loop je door de tulpenvelden. Ook Vincent van Gogh neemt je mee op avontuur.

Marketingactie

De show is een marketingcampagne van Easyjet, in samenwerking met Schiphol en het Nederlands Bureau voor Toerisme (NBTC Holland Marketing). Bureaus VCCP en Bearded Kitten ontwikkelden de actie. De vliegtuigdeur stond op 14 en 15 oktober in Londen. De stunt is onderdeel van &;Why not?&;, een grotere campagne waarmee de vliegmaatschappij Europese vluchten wil promoten.

? - 2016 TV ad

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

HollandCity-strategie

Sandra Ishmael van het NBCT: &;De campagne past perfect bij onze HollandCity-strategie doordat we de bezoekers erop wijzen verder te kijken dan de stadsgrenzen van Amsterdam. De virtuele beleving brengt de essentie van ‘Holland’ over en laat er geen twijfel over bestaan waarom Nederland nog steeds zo’n belangrijke bestemming is voor bezoekers uit het Verenigd Koninkrijk.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in