Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail Marketing Associatie Nederland heeft nieuw bestuur

EMMA-nl heeft Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur en co-auteur van het boek Succesvolle e-mailmarketing, tot de nieuwe voorzitter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EMMA-nl is het keurmerk voor professionele e-mailmarketing. De organisatie is in maart 2003 opgericht door e-mailverzenders van op toestemming gebaseerde commerciële e-mail.

related partner content for mobile comes here

De initiatiefnemers Jan Willem des Tombe (Veritate Company) en Sander van der Blonk (RapidSugar) hebben nu plaatsgemaakt voor een nieuw, onafhankelijk bestuur. Beide nieuwe bestuursleden zijn zelf geen verzenders. Door middel van het formuleren en toepassen van

technische specificaties en het verrichten van audits op de naleving van de afgesproken richtlijnen door een onafhankelijke instantie, garanderen de leden van EMMA-nl de kwaliteit van de door hen verzonden e-mailcampagnes en -actie's. EMMA-nl is voorstander van het ontwikkelen van een witte lijst waarop de bonafide verzenders zijn opgenomen. EMMA-nl telt vijftien leden en verwacht snel te groeien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in