E-mail Marketing Associatie Nederland heeft nieuw bestuur


EMMA-nl is het keurmerk voor professionele e-mailmarketing. De organisatie is in maart 2003 opgericht door e-mailverzenders van op toestemming gebaseerde commerciële e-mail.
De initiatiefnemers Jan Willem des Tombe (Veritate Company) en Sander van der Blonk (RapidSugar) hebben nu plaatsgemaakt voor een nieuw, onafhankelijk bestuur. Beide nieuwe bestuursleden zijn zelf geen verzenders. Door middel van het formuleren en toepassen van
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROStechnische specificaties en het verrichten van audits op de naleving van de afgesproken richtlijnen door een onafhankelijke instantie, garanderen de leden van EMMA-nl de kwaliteit van de door hen verzonden e-mailcampagnes en -actie's. EMMA-nl is voorstander van het ontwikkelen van een witte lijst waarop de bonafide verzenders zijn opgenomen. EMMA-nl telt vijftien leden en verwacht snel te groeien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid