Duval maakt Benelux-campagne Duvel


Ondanks een in dit vak uitzonderlijk lange en succesvolle samenwerking met Bernard Labrique, in 2000 opgegaan in Newton, vond afgevaardigd bestuurder Philippe Moortgat de tijd rijp om te bekijken of Duvel zowel nationaal als internationaal ‘toegankelijker’ kon worden gemaakt, zonder evenwel de bestaande Duvel-adepten de exclusieve beleving van hun Duvel te ontnemen.
Algemeen directeur Geert De Bruycker van Duval Guillaume Antwerp: ‘Het gaat hier misschien wel om de enige echte 'icon brand' van dit land. Letterlijk en figuurlijk buiten categorie. Duvel kan nog groeien in België en heeft bovendien alles om een echt wereldmerk te worden. Het is een eer daaraan te kunnen meewerken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftDe nieuwe campagne is in volle ontwikkeling en zal wellicht nog voor de zomer in België en Nederland op de buis te zien zijn, aldus Pub.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid