Overslaan en naar de inhoud gaan

TPG Post wil dm planbaar maken

TPG Post heeft een planningstool ontwikkeld die de werking van direct mail inzichtelijk maakt. Hiermee zet TPG Post een eerste stap om mail…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ‘tool’ bestaat uit een cd-rom die toegang biedt tot adressen van de Stichting Selective Post en Summo/DGO. Ook kan de gebruiker een eigen klantenbestand invoegen en in de toekomst zullen er actuele bereiksonderzoeken aan toegevoegd worden. De planningstool maakt gebruik van het Mail Monitor-bestand van TPG Post, dat is opgebouwd op basis van 350 cases en 35.000 respondenten.

related partner content for mobile comes here

De DM Media Planner, die volgende week wordt gepresenteerd tijdens het Mediawerkgroepcongres, is ontwikkeld voor media- en reclamebureaus, die volgens Peter Joziasse van TPG Post te weinig bekend zijn met de werking en effecten van direct mail. Aan de introductie ging een pilot vooraf, waaraan is deelgenomen door Mediaedge:cia, Initiative Media, Kobalt, Ara Direct Communication en Proximity.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in