Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden Marketeer of the Year 2004

René Frijters, directeur van Alex, Peter Vertregt, marketing directeur van Heineken en René van der Meer, marketing directeur van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze prijs wordt uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Nima. Frijters is genomineerd omdat zijn bedrijf Alex in de huidige moeilijke markt blijft investeren in het merk. Vertregt wordt geroemd om ‘innovaties zoals de Beertender, 6pack tv en een aantal verpakkingsinnovaties’. Van der Meer weet volgens de jury ‘op een verrassende manier in een moeilijke markt en vanuit een lastige startsituatie zijn onderneming tot groei te brengen’.

related partner content for mobile comes here

Op 10 juni wordt duidelijk wie de winnaar wordt als tijdens de PIM Marketing Innovatiedag de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt.

De jury bestaat uit Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Theo Schellekens (winnaar van de prijs in 1999 en ex-Wehkamp), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en marketing-directeur Citroën), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (vice-voorzitter Nima) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in