
Deze prijs wordt uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Nima. Frijters is genomineerd omdat zijn bedrijf Alex in de huidige moeilijke markt blijft investeren in het merk. Vertregt wordt geroemd om ‘innovaties zoals de Beertender, 6pack tv en een aantal verpakkingsinnovaties’. Van der Meer weet volgens de jury ‘op een verrassende manier in een moeilijke markt en vanuit een lastige startsituatie zijn onderneming tot groei te brengen’.
Op 10 juni wordt duidelijk wie de winnaar wordt als tijdens de PIM Marketing Innovatiedag de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe jury bestaat uit Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Theo Schellekens (winnaar van de prijs in 1999 en ex-Wehkamp), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en marketing-directeur Citroën), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (vice-voorzitter Nima) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee