Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM wint CRM prijs

KLM wint de Gartner CRM Excellence Award 2004. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de 5de editie van de Gartner CRM Summit in Londen op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury heeft KLM gewonnen op grond van zijn visie op CRM, de gehanteerde strategie en de succesvolle wijze waarop CRM wordt toegepast om de koop- en reiservaring van zijn klanten te verbeteren.
Cristina Zanchi, CRM Director bij KLM. “Ondanks het feit dat we eigenlijk net gestart zijn met CRM zijn we tevreden over de eerste resultaten: in 2003 en 2004 waren we in staat om 20 procent meer bestaande klanten toe te voegen aan ons bestand en de omzet die van deze klanten afkomstig is met 5 procent te verhogen.”

related partner content for mobile comes here

KLM startte in augustus 2003 met het E.piphany Marketing softwarepakket. De gecentraliseerde klantendatabase werd in december 2003 in gebruik genomen. De implementatie werd gedaan door KLM, samen met Accenture.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in