Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 13 marketeers in de Effie-jury 2017

21 van de 34 Effie-juryleden komen van bureauzijde, dit zijn de 13 marketeers in de jury.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drie leden in elke deeljury, en één lid in de hoofdjury, dat is het aandeel marketeers (13 van de 34) in de Effie-jury van 2017, die vandaag bekend is gemaakt door de organisatie. Per deeljury zijn dat:

related partner content for mobile comes here

Jury Maatschappelijke Campagnes
Birgit Blomberg - Unilever
Christine Swart - Women Inc (nieuw in de Effie-jury
Jolanda Ravenek – Eneco (nieuw in de Effie-jury)

Jury Merkcampagnes
Ana Henriques – Heineken (nieuw in de jury)
Dorkas Koenen – Rabobank
Randy van Essen - T-Mobile

Jury Gedragscampagnes – Lang
Brieke Hillen - Wessanen
Marie Monique van der Salm - Klaverblad Verzekeringen (nieuw in de jury)
Willem Jan Lems - Bol.com

Jury Gedragscampagnes - Kort
Louise Meijer - ING
Nicole Freid - Hak
Valerie van Willigen - Nestlé

Hoofdjury
Tex Gunning - LeasePlan Corporation (Hoofdjuryvoorzitter)

Afgaande op de samenstelling van marketeers in de Effie-jury, kent het werkveld van marketing geen issues met de emancipatie van vrouwen. Negen van de dertien juryleden zijn vrouw.

 

De volledige jury vindt u .

Insturen voor de Effie Awards kan dit jaar tot 8 september, de eerste deadline is op 7 juli.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in