Overslaan en naar de inhoud gaan

Wiedewietsaus was publiciteitsstuntje, maar gaat nu daadwerkelijk in productie

Het begon als 1 aprilgrap en het eindigt als volwaardige product.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om hun ambachtelijke sausen onder de aandacht te brengen bij het publiek bedacht de een publiciteitsdstuntje. Het maakte een derde saus op basis van biologische cannabis die op de eerste zaterdag van april, 1 april, werd gelanceerd. Een ode aan Amsterdam en de Hollandse wietcultuur.

related partner content for mobile comes here

De horecafamilie maakte de saus ook daadwerkelijk, had er een goed verhaal bij, en wat bleek: niet alleen tal van media in het nieuw product, het regende bovendien nog eens enthousiaste reacties. 

Verrassend relaxt

Het bedrijf besloot de Wiedewietsaus daarom ook echt op de markt te brengen in een sausenlijn warin ook mayonaise op basis van truffel en knoflook zijn te vinden. Vanaf half april zijn alle drie de sauzen verkrijgbaar bij de horecazaken van de Ter Marsch familie.

De biologische Wiedewietsaus wordt gemaakt op basis van limoenmayonaise met hennepzaad, hennepzaadolie en rauwe cannabis bladeren. Een verrassend relaxte saus voor bij de friet, hamburger, in de salade en dressing

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in