Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold Delhaize kiest Edelman als mondiaal bureau

Ahold Delhaize heeft Edelman gekozen als mondiaal bureau voor geïntegreerde communicatie. Edelman zal Ahold Delhaize ondersteunen bij het…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ahold Delhaize heeft Edelman gekozen als mondiaal bureau voor geïntegreerde communicatie. Edelman zal Ahold Delhaize ondersteunen bij het ontwerp en de invoering van de communicatiestrategie, inclusief investor relations, volgend op de omvangrijke fusie van Ahold en Delhaize Group in 2016.

related partner content for mobile comes here

Pitch gewonnen

De samenwerking is de uitkomst van een competitieve pitch. Het werk zal worden geleid vanuit het Amsterdamse kantoor van Edelman met ondersteuning van onder andere de Brusselse, Londense, en New Yorkse kantoren in het wereldwijde netwerk van Edelman.

Ambitieus

Charles Davis, Senior Vice President Global Communications bij Ahold Delhaize, zegt in het persbericht over de samenwerking dat Edelman vooral is gekozen ‘vanwege de ambitieuze benadering van geïntegreerde communicatie’.

Davis: ‘Die benadering matcht met onze aspiraties voor Ahold Delhaize bij de implementatie van onze Better Together-strategie, die gericht is op bepalende lokale merken in 11 landen.’

Verdiend

Arent Jan Hesselink, General Manager van Edelman Amsterdam, onderstreept het belang van een geïntegreerde benadering voor strategische communicatie: ‘Bij Edelman geloven we dat aandacht, vertrouwen en reputatie het meeste betekenen wanneer het ‘earned’ is.'

FOTO: ANP JERRY LAMPEN

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in