Overslaan en naar de inhoud gaan

DFMA lanceert award fieldmarketing

Dutch Field Marketing Association (DFMA), de branchevereniging voor fieldmarketing gaat jaarlijks een prijs uitreiken, de DFMA AWARD. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling is dat met het uitreiken van de DFMA AWARD de aandacht wordt gevestigd op cases waar met vernieuwd inzicht Fieldmarketing is ingezet om doelgroepen aan te trekken, producten te introduceren of opnieuw onder de aandacht te brengen en/of informatie over te brengen.

related partner content for mobile comes here

Alleen fieldmarketingbureaus mogen cases inzenden, maximaal drie cases per bureau. De cases moeten hebben plaatsgevonden in de periode augustus 2007 tot en met juli 2008, inzenden is mogelijk tot 15 september 2008. De uitreiking vindt plaats op 10 november 2008.

Er wordt slechts één DFMA AWARD toegekend. Wel worden er uit de inzending kandidaten voor de DFMA AWARD genomineerd. Een nominatie kan worden gezien als een blijk van waardering voor de inzending.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in