Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedreven medewerker belangrijk voor succes

Werknemers met een positieve instelling hebben de grootste invloed op klanttevredenheid. 50-70% van de klanten komen terug als een klacht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De auteurs stellen in hun boek dan ook dat het succes van bedrijven en instellingen in een sterk concurrerende arbeidsmarkt steeds meer afhankelijk is van de gedrevenheid van de organisatie. Die gedrevenheid van een organisatie komt het meeste tot uiting in de interactie tussen klant en medewerker. ‘Er dient rekening te worden gehouden met de drijfveren van klanten, die naast een goed product, erkenning, serieus genomen en begrepen willen worden’, concludeert het boek. Daarnaast zijn de drijfveren van medewerkers van belang. Naast een aantal basisvoorwaarden, betrokkenheid bij de organisatie en bij het werk, willen zij vooral resultaat van hun eigen werk en hun toekomstperspectief zien.

related partner content for mobile comes here

De auteurs zien authenticiteit als een belangrijk waarde. Een tevreden klant is de beste reclame voor een organisatie. Een schijnwereld opbouwen of zaken beloven die je als organisatie niet waarmaakt, werken in een toenemend transparante wereld niet. ‘Hart voor de zaak’ en authenticiteit zijn dus geboden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in