Bloggen, browsen of bestellen?
Amerikaanse consumenten gebruiken social media om hun frustraties over de tegenvallende economie in de VS te uiten en geldbesparende tips…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vooral de stijgende prijzen van brandstof en levensmiddelen baren hen zorgen. Dit resulteert in het uitwisselen van tips over zuinig rijden, alternatieve vervoersmiddelen en ?methoden, koken met kliekjes, goedkoop winkelen en aantrekkelijke kortingsacties. Weblogs en fora zijn de plaats waar dit gebeurt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Als deze economische en sociale trends doorzetten naar Europa dan zit er niets anders op voor onze retailers: maak social media onderdeel van het mediaplan en join the conversation!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe resultaten van het onderzoek door Nielsen Online zijn hier (pdf) te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid