Cookie Monster verandert Apple-commercial in vrolijke bakshow
De Sesamstraat-ster moet Siri een 'aimabeler' karakter geven.
TBWA\Media Arts Lab tekent voor de realisatie van de campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de begindagen wees Apple het gebruik van A-sterren in zijn commercials resoluut af. Daar kwam de laatste jaren pas verandering in, toen Samuel L. Jackson en Zooey Deschanel opdoken in de eerste Siri Apple-films uit 2012.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMet de ‘aaibare’ Cookie Monster hoopt Apple gebruikers aan te moedigen Siri vaker te gebruiken, om zo een band op te bouwen met de toepassing. Uiteraard wordt daarbij de nieuwe iPhone 6s subtiel naar voren geschoven.
De commercial is sinds 17 maart online te bekijken:
iPhone 6s - Timer
Credits
Client: Apple
Agency: TBWA\Media Arts Lab
Bron: AdWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid