Chivas Regal lanceert nieuwe wereldwijde campagne
Chivas Brothers investeert wereldwijd 40 miljoen euro in deze nieuwe campagne voor het merk, dat succesvol is in het premiumsegment van Schotse Whisky. Ter indicatie; dit segment is wereldwijd verantwoordelijk voor 40 procent van de totale waarde van Schotse Whiskies, terwijl het in volume 21 procent vertegenwoordigt.
Het nieuwe centrale thema van de campagne is: ‘This is the Chivas Life’. De Nederlandse distributeur, Pernod Ricard Nederland, start in Nederland met de printcampagne ‘Ice Fishing in Alaska’. Deze uiting laat 3 mannen zien die in een setting van sneeuw- en ijsmassa’s gezamenlijk zitten te vissen onder het genot van Chivas Regal.
De doelgroep voor deze campagne is whisky drinkers, voornamelijk mannen 35+.
Met deze campagne en de nieuwe positionering van Chivas Regal wil Pernod Ricard Nederland het marktleiderschap in het segment van premium whisky herwinnen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisChivas Regal wil met de nieuwe campagne aansluiten op de trend naar een bevredigende invulling van het leven. De 80’s ‘live to work’ mentaliteit is veranderd in een manier van leven die meer ruimte biedt voor het pure genieten van het leven, zegt de marketeer van het merk. Chivas Regal past in dit moderne tijdsbeeld en wil met haar nieuwe positionering haar doelgroep sterker aanspreken. ‘This is the Chivas life’ staat voor het genieten van elk moment, voor een pluk de dag mentaliteit. Het staat voor het vrijmaken van tijd voor ‘fun and fulfilling times’ in de drukke werkagenda en drukke lifestyle van hedendag.Het huidige tijdsbeeld is dat we ‘werken om te leven’ en niet ‘leven om te werken’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid