Overslaan en naar de inhoud gaan

BinckBank naar Media Contacts

BinckBank heeft mediabureau Media Contacts gekozen als mediapartner op het gebied van Search Engine Marketing en Online Advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binck, een bank voor zelfstandige beleggers, koos na een pitch voor Media Contacts. In samenwerking met Media Planning Group, zusterorganisatie van Media Contacts, is bepaald om de mediastrategie te richten op de inzet van tv en online. ‘Het strategische plan, het conversiegericht denken en de gecombineerde inzet van search engine marketing met online advertising was doorslaggevend’, aldus Bas van Beusekom (directeur marketing & sales van Binck Bank).

related partner content for mobile comes here

Het doel is om de doelgroep op kostenefficiënte wijze te bereiken en de campagne te sturen op het behalen van een optimale respons tegen zo laag mogelijke kosten. Het crossmediale denken wordt ook doorgevoerd in de analyses.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in