Overslaan en naar de inhoud gaan

Axe lanceert Apollo-campagne in Nederland

Axe gaat in het kader van zijn Apollo Space Academy-campagne drie Nederlandse jongeren werven die kans maken op een ruimtevlucht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Axe gaat in het kader van zijn drie Nederlandse jongeren werven die kans maken op een ruimtevlucht.

related partner content for mobile comes here

Vorige week werd de Axe Apollo Space Academy-campagne officieel gelanceerd door de tweede man op de maan Buzz Aldrin. Drie Nederlandse jongeren krijgen de kans een officiële astronautentraining te krijgen in Orlando. Het merk introduceert een speciale opleiding (AASA) in samenwerking met Buzz Aldrin. Eén van de drie Nederlandse astronauten in spé zal uiteindelijk zijn kennis in praktijk brengen gedurende een echte ruimtevlucht. AXE stuurt in totaal 22 jongeren van over de hele wereld de ruimte in.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De door BBH ontwikkelde campagne is ter ere van de nieuwe geur Axe Apollo, het is de grootste campagne van Axe ooit.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Om één van de drie Nederlandse rekruten te worden, kunnen jongeren zich aanmelden via de online kanalen van AXE. Daar kunnen zij via een aantal verschillende opdrachten een plek verdienen voor de Nederlandse finaledag. Hier strijden zij voor twee van de drie Nederlandse plekken in het trainingscentrum van AASA in Florida. Tijdens een intensieve trainingsweek worden de rekruten klaargestoomd voor de ruimtereis. MediaRepublic zorgt voor het Nederlandse online platform, Het PR Bureau voor de activatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in