Overslaan en naar de inhoud gaan

Sjaak Hoogkamer hoofdredacteur MarketingTribune

Per 1 maart wordt Sjaak Hoogkamer hoofdredacteur van MarketingTribune (BBP Media).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Huidig hoofdredacteur Rupert Parker Brady sluit daarmee zijn interimperiode af, die hij sinds 1 februari 2012 heeft vervuld na het vertrek van oud-hoofdredacteur Luuk Ros.

related partner content for mobile comes here

Sjaak Hoogkamer (1958) werkte de laatste twee jaar als hoofdredacteur bij Media Partners Group. Hij was gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur op de afdeling Corporate Communication. Zijn opdracht was het realiseren van de transformatie van print naar crossmediaal communiceren , met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Met de benoeming van Hoogkamer investeert BBP Media in de crossmediale uitgeefstrategie van deze titel, die in het voorjaar van 2013 zal worden geëffectueerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in