Hollands Kroon mag door met ‘Voice-methode’
Voorwaarde is dat de gemeente rond deze sollicitatieprocedure geen gebruik meer maakt van het beeldmerk van tv-programma The Voice of Holland. Dat liet de gemeente dinsdag weten.
“We hebben contact gehad met Talpa. Eigenlijk hebben ze ons veel succes gewenst, als we het beeldmerk van het tv-programma maar niet meer gebruiken,” aldus een woordvoerster. Logo en huisstijl van ‘The Voice’ waren gebruikt op folders en de website. In plaats daarvan prijkt nu het gemeentelogo met een microfoon erdoor op de site.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaTalpa kwam vrijdag in het geweer tegen de campagne vanwege de inbreuk die Hollands Kroon maakte op het gedeponeerde merk van ‘The Voice’ door het gebruik van logo, kleuren en huisstijl, zegt een woordvoerder van het bedrijf. “Blijft de gemeente daar vanaf en wordt er louter binnenskamer gebruikgemaakt van onze methode, zonder met beeld of geluid naar buiten te treden, dan hebben wij geen bezwaar.”
Via ‘De stem van Hollands Kroon’ wil de gemeente zes trainees aantrekken, die medio maart aan het werk gaan. Voor de procedure hebben zich 191 kandidaten gemeld. Zij krijgen vanaf maandag verspreid over 5 dagen de gelegenheid zich te presenteren.
Elke kandidaat kijkt tegen de rug van drie rode stoelen aan en krijgt 2 minuten de tijd voor een blinde auditie. Op de stoelen zitten drie directieleden. Draaien zij zich om, dan is de kandidaat door naar de tweede ronde. De selectieprocedure is in het oude gemeentehuis van de gemeente Wieringermeer in Wieringerwerf. Bij de blinde audities wordt, in tegenstelling tot eerdere berichten, geen publiek toegelaten. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid