Alle Adidas-schoenen op een interactieve muur


AdiVerse is een interactieve muur die virtueel zo’n 8.000 schoenen tegelijk kan laten zien, meldt Brandchannel.
In onderstaand filmpje laat de Adidas’ vice-president global retail marketing zien dat de adiVerse de sekse van de consument die voor de interactieve muur staat, wordt herkend en zo de selectie schoenen aanpast.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSConsumenten kunnen via het touchscreen van de muur de gehele collectie bekijken, de specificaties van de schoenen, het verhaal erachter en checken wat er op Twitter over de schoenen wordt gezegd.
AdiVerse bevindt zich nog in de testfase, het is de bedoeling dat het in 2012 tijdens de Olympische Spelen in Groot-Brittannië wordt gelanceerd. Brandchannel emldt dat zo’n muur vooral interessant is voor kleinere retailers die niet de hele schoenencollectie in de winkel kunnen stallen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid