Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle Adidas-schoenen op een interactieve muur

Adidas is in samenwerking met IT’er Intel een 3D-retailervaring gestart genaamd adiVerse.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AdiVerse is een interactieve muur die virtueel zo’n 8.000 schoenen tegelijk kan laten zien, meldt Brandchannel.

related partner content for mobile comes here

In onderstaand filmpje laat de Adidas’ vice-president global retail marketing zien dat de adiVerse de sekse van de consument die voor de interactieve muur staat, wordt herkend en zo de selectie schoenen aanpast.

Consumenten kunnen via het touchscreen van de muur de gehele collectie bekijken, de specificaties van de schoenen, het verhaal erachter en checken wat er op Twitter over de schoenen wordt gezegd.

AdiVerse bevindt zich nog in de testfase, het is de bedoeling dat het in 2012 tijdens de Olympische Spelen in Groot-Brittannië wordt gelanceerd. Brandchannel emldt dat zo’n muur vooral interessant is voor kleinere retailers die niet de hele schoenencollectie in de winkel kunnen stallen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in