Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Marketing Outlook 2011: boost voor digital

Marketeers gaan het volume van digitale projecten en masse verhogen in 2011, ten koste van traditioneel betaalde media-investeringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de derde jaarlijkse Digital Marketing Outlook (DMO) van de Society of Digital Agencies (SoDa). Het gaat om een enquête die is afgenomen onder meer dan 600 marketeers, bureaus en technologen.
Tachtig procent van de ondervraagde marketeers heeft de doelstelling het volume van digitale projecten te verhogen dit jaar. 43 Procent wil traditioneel betaalde media-investeringen verlagen.
69 pct van de marketeers zegt van plan te zijn kapitaal te investeren in sociale netwerken en applicaties, 43 pct wil investeringen in traditionele media te verlagen en 61 pct wil investeringen in earned media verhogen.
Ook aan social media professionals boven aan het lijstje van ‘hiring priority’ van marketeers in 2011.
De DMO bevat naast de enquête artikelen en case studies van SoDa-aangesloten bureaus wereldwijd, en commentaar van de DMO-adviesraad van senior marketeers en andere prominente experts.

related partner content for mobile comes here

Het rapport kan worden gedownload via of .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in