Pensioencampagne krijgt online spin-off


De campagne van Mijn Pensioenoverzicht heeft een online spin off gekregen, waarbij een karakter uit 1 van de televisiecommercials ons vanuit de toekomst toespreekt.
De man in kwestie is in de video 20 jaar ouder, althans dat moet de sinterklaasmake-up ons doen geloven, en hij waarschuwt ons -via zijn time-phone vanuit 2030- om te checken hoe we ervoor staan. Qua pensioen dan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBijbehorende actiesite is www.waarschuweenvriend.nl. Via die site kan de commercial gepersonaliseerd worden doorgestuurd naar bekenden.
Doel van de online campagne: Mensen bewust maken van het feit dat ze moeten checken hoe ze ervoor staan wat het pensioen betreft.
Bureau: MSL Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid