
De campagne van Mijn Pensioenoverzicht heeft een online spin off gekregen, waarbij een karakter uit 1 van de televisiecommercials ons vanuit de toekomst toespreekt.
De man in kwestie is in de video 20 jaar ouder, althans dat moet de sinterklaasmake-up ons doen geloven, en hij waarschuwt ons -via zijn time-phone vanuit 2030- om te checken hoe we ervoor staan. Qua pensioen dan.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBijbehorende actiesite is www.waarschuweenvriend.nl. Via die site kan de commercial gepersonaliseerd worden doorgestuurd naar bekenden.
Doel van de online campagne: Mensen bewust maken van het feit dat ze moeten checken hoe ze ervoor staan wat het pensioen betreft.
Bureau: MSL Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee