Overslaan en naar de inhoud gaan

Wouter Voges en Maarten Remmers verruilen DDB voor Alfred

Het duo werkte bij DDB onder meer op de veelbekroonde Lies-campagne van Kruidvat.
alfred
Maarten Remmers (l) en Wouter Voges.
alfred
Maarten Remmers (l) en Wouter Voges.

Het creatieve duo Wouter Voges en Maarten Remmers zijn door reclamebureau Alfred aangetrokken als de nieuwe creative directors. De twee zijn afkomstig van DDB Amsterdam, waar ze de afgelopen jaren onder meer medeverantwoordelijk waren voor het succes van de Kruidvat-campagne met single moeder Lies.

related partner content for mobile comes here

Voges en Remmers trekken al zo'n twintig jaar op als creatief team. Ze werkten samen bij Publicis, Etcetera en meest recent DDB Amsterdam voor adverteerders als Bol, Peijnenburg, Hak en Kruidvat. 

17 mooie jaren

Voges: 'Na zeventien mooie jaren bij Etcetera en later DDB zijn we toe aan een nieuw avontuur. We hebben veel zin om bij Alfred aan de slag te gaan.'

De twee beginnen per 1 januari bij Alfred. DDB laat weten dat binnenkort bekend moet worden wie het duo gaat opvolgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in