Overslaan en naar de inhoud gaan

Wieke van Dijk volgt Ine Stultjens op bij Auping, Geerte Udo weg bij Amsterdam&Partners

Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, marketing, media, communicatie en de digitale wereld.
V.l.n.r. boven: Timo Wils, Geerte Udo, Ryan Dekker, Wieke van Dijk. Onder: Sofie Mollema, Stefanie van Rootselaar, Anouk Lindhout en Sarah…
V.l.n.r. boven: Timo Wils, Geerte Udo, Ryan Dekker, Wieke van Dijk. Onder: Sofie Mollema, Stefanie van Rootselaar, Anouk Lindhout en Sarah…
V.l.n.r. boven: Timo Wils, Geerte Udo, Ryan Dekker, Wieke van Dijk. Onder: Sofie Mollema, Stefanie van Rootselaar, Anouk Lindhout en Sarah…
V.l.n.r. boven: Timo Wils, Geerte Udo, Ryan Dekker, Wieke van Dijk. Onder: Sofie Mollema, Stefanie van Rootselaar, Anouk Lindhout en Sarah…

Wieke van Dijk is aangesteld als marketing- & communicatiemanager van bedden- en matrassenmerk Auping. Ze is daar Ine Stultjens opgevolgd die april vorig jaar vertrok. Van Dijk is verantwoordelijk voor de marketing-, pr- en communicatiestrategie van het Nederlandse merk. Hiervoor was ze senior campaign-manager bij Albert Heijn en manager van het Allerhande-platform. In de jaren ervoor was ze head of marketing & communication bij Dirk van den Broek.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in