Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefanie van Rootselaar head of marketing & communication Brand New Day

De afgelopen 2,5 jaar was ze directeur van Fight cancer.
Stefanie van Rootselaar
Stefanie van Rootselaar

Stefanie van Rootselaar (40) is begonnen als head of marketing & communication Brand New Day. Ze gaat het marketing- en communicatieteam leiden en is verantwoordelijk voor het neerzetten van de marketingstrategie om samen met haar team verdere groei te realiseren voor de online pensioenbank. 

related partner content for mobile comes here

De afgelopen 2,5 jaar was Van Rootselaar directeur van Fight cancer, een stichting die fondsen werft voor onderzoek naar kanker. Hier was zij eindverantwoordelijk voor strategie, finance en fondsenwerving. Daarvoor had ze diverse leidinggevende rollen bij onder andere Air France KLM, DPG Media en pr-bureau FutureFactor. 

Van Rootselaar wilde graag weer binnen het marketingcommunicatievak aan de slag. De financiële sector had haar eigenlijk nooit aangetrokken totdat ze in aanraking kwam met Brand New Day, 'Dat is een echte disruptor, doet dingen anders dan andere financials, heeft een andere tone-of-voice. De organisatie is klantgericht, transparant en durft duidelijke keuzes te maken. Ik denk dat ik goed gedij in zo’n omgeving en ik kijk ernaar uit om mij te verdiepen in een onderwerp dat voor velen onterecht niet top of mind is: pensioen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in