Overslaan en naar de inhoud gaan

Ad Alliance breidt managementteam uit met Lars Brassem en Richard Knaap

Het managementteam bestaat nu uit zes personen.
Lars Brassem en Richard Knaap AdAlliance
Lars Brassem en Richard Knaap
Lars Brassem en Richard Knaap AdAlliance
Lars Brassem en Richard Knaap

Ad Alliance heeft per 1 januari het managementteam uitgebreid met Lars Brassem en Richard Knaap. Brassem is de nieuwe salesdirector en verantwoordelijk voor tv-spot, online video, new business en business partnerships. Knaap krijgt de functie head of client leads en krijgt de verantwoordelijkheid voor branded content en digital native.

Brassem en Knaap waren al werkzaam bij Ad Alliance.

related partner content for mobile comes here

De andere managementteamleden zijn Carla der Kinderen, verantwoordelijk voor marketing, intelligence & operations, Marco Gijsen, die de creatief-strategische afdeling Ally leidt, Gijs van Beek, verantwoordelijk voor partnership management & innovation en Chris van Wijnen, die het productteam leidt. Allen rapporteren aan Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance en CCO van RTL Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in