Overslaan en naar de inhoud gaan

Danny van de Wetering verruilt DDB voor Natwerk

Ook Maurits Denekamp (ex-Alfred), Daphne Weers Linthorst (ex-KesselsKramer) en Tim Teunissen (ex-N=5) zijn bij Natwerk gestart.
danny
Danny van de Wetering (door Dick van der Lecq).
danny
Danny van de Wetering (door Dick van der Lecq).

Danny van de Wetering is vertrokken als business director bij DDB Amsterdam om als head of business van Natwerk aan de slag te gaan. In deze nieuw vormgegeven functie wordt hij eindverantwoordelijk voor het 'zakelijke succes' van Natwerk en komt hij nauw samen te werken met oprichter Reinier Steures.

related partner content for mobile comes here

Van de Wetering heeft een lange staat van dienst in de Nederlandse reclamebureauwereld. Hij werkte tien jaar bij TBWA\Neboko als group account director, was acht jaar business director en partner van Etcetera en de laatste vijf jaar vervulde hij de rol van business director bij DDB Amsterdam. Het is niet bekend wie het stokje van Van de Wetering bij DDB Amsterdam heeft overgenomen. 

Bravoure

Hij zegt nu, na al die jaren bij grote Omnicom-bureaus te hebben gewerkt, behoefte te hebben om 'lokaal te ondernemen'. 'Reinier kwam op mijn pad en ik proefde in hem en Natwerk het DNA waar ik van hou: ondernemend, energiek en met veel bravoure. Met creatie als sterk middel voor effectiviteit', aldus Van de Wetering.

Over bravoure gesproken: Natwerk meldt in een persverklaring 'de messen te slijpen' voor het nieuwe jaar. Recent zijn ook Maurits Denekamp (ex-Alfred), Daphne Weers Linthorst (ex-KesselsKramer) en Tim Teunissen (ex-N=5) bij het Amsterdamse bureau gestart op respectievelijk strategie, account en creatie. 

Hartje Jordaan

Reinier Steures staat al tien jaar aan het roer van Natwerk. De ambitie is 'continu verlegd', maar in de kern is het bureau niets veranderd, zegt hij. 'Wel hebben we ons van een klein bureau met spraakmakende activaties ontwikkeld tot een bureau dat grote merken helpt groeien. En bij die ambitie hoort versterking. Ik ben trots dat Danny de sprong van de Herengracht naar hartje Jordaan heeft aangedurfd. En dat ook Maurits, Daphne en Tim bij ons zijn gestart.'

Natwerk werkt met een team van zo'n 35 mensen voor merken als Zilveren Kruis, Dirk en Mauritshuis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in