Overslaan en naar de inhoud gaan

Natuurhuisje komt met vervolg op 'Niet vliegen, wel landen'

Met de campagne 'Niet online, wel verbonden' (door Gardeners) wordt wederom een maatschappelijk thema aangekaart.
natuurhuisje
'Niet online, wel verbonden', is de nieuwe boodschap van Natuurhuisje.
natuurhuisje
'Niet online, wel verbonden', is de nieuwe boodschap van Natuurhuisje.

Natuurhuisje presenteert het vervolg op de veelbesproken 'Niet vliegen wel landen'-campagne. Met de nieuwe campagne 'Niet online, wel verbonden' raakt de vakantieaanbieder opnieuw een actueel maatschappelijk thema, waarmee de Nederlander moet worden geïnspireerd anders na te denken over het vieren van vakantie.

related partner content for mobile comes here

De campagne is wederom ontwikkeld door communicatiebureau Gardeners en wordt uitgerold in outdoor, social media en op de radio. 

Het is de laatste jaren een bekend gegeven dat zowel ouders als kinderen steeds vaker naar hun mobiele telefoon grijpen: uit gewoonte, gemak of pure verveling. Uit recent onderzoek van Tilburg University blijkt bovendien dat als ouders meer aandacht voor hun telefoon dan hun kind hebben, er een slechtere band tussen hen ontstaat. Daarnaast besteedt de gemiddelde jongere in Nederland zo'n vijf uur per dag aan zijn of haar smartphone. 

Wetgeving

De campagne volgt op de recente nieuwe wetgeving waarin mobiele apparaten niet meer zijn toegestaan in klaslokalen. Ook wordt de negatieve impact van ons smartphonegebruik steeds vaker onderzocht en zijn er initiatieven zoals The Offliners, die offline en de natuur met elkaar verbinden.

Nienke Sterenborg, marketingmanager: 'Wij geloven in de kracht van de natuur en een digitale detox. Onze vakantiehuisjes bieden een ontsnapping aan de digitale hectiek, waar je lokaal kunt genieten en opladen. Het is tijd om offline te gaan en de kracht van de natuur te omarmen.'

Vorige campagne

Rond de campagne 'Niet vliegen, wel landen' was vorig jaar veel te doen. De case werd door zo ongeveer de gehele reclameindustrie de hemel in geprezen, maar bleek aan de aandacht van de ADCN Lampen-jury te zijn ontsnapt. Gardeners laat desgevraagd weten de nieuwe case in te willen zenden bij 'in ieder geval de Lampen'.

Natuurhuisje biedt zo'n 20.000 particuliere vakantieverblijven verspreid over Europa. De aanbieder werkt sinds januari 2023 op vaste basis samen met Gardeners.

Credits:
Opdrachtgever: Nienke Sterenborg, Robert van Veen en Dick Vulto
Strategie, creatie, design, productie: Gardeners
Fotografie: Fauve Bouwman
Muziek & VO: Earforce en Peter Drost
Mediabureau: Out of Home Masters

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in