Jumbo lanceert nieuwjaarscampagne: 'In januari kun je wel een meevaller gebruiken'


Na Amstel en Albert Heijn trapt ook Jumbo de eerste week van 2024 af met een nieuwe campagne.
De tv-commercial, met de vertrouwde Frank Lammers in de hoofdrol, vertrekt vanuit het herkenbare inzicht 'zo gaat het bij mij ook in januari'. Denk aan een donker huis, kale kerstboom, lege ijskast, geen cent te makken... Gelukkig zijn er nog de producten van Jumbo. En dat voor die prijs, wil de gele grootgrutter maar zeggen. De campagne volgt op het recente nieuws dat Jumbo marktaandeel wil terugwinnen met prijsverlagingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJumbo: 'Het valt niet mee, het begin van het jaar. Na de dure decembermaand kun je wel een meevaller gebruiken. Daarom nu bij Jumbo veel in prijs verlaagd, zo begin je het jaar euro's goedkoper.'
De campagne, die naast televisie via online kanalen wordt uitgerold, is ontwikkeld door Hotel L'Amour. De tv-spot is geproduceerd door Better Call Sol. Frank Lammers heeft -op geheel eigen wijze- de vocalen van de commercial op zich genomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid