Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo lanceert nieuwjaarscampagne: 'In januari kun je wel een meevaller gebruiken'

Een mistroostige tv-spot (met happy end), ontwikkeld door Hotel L'Amour.
jumbo
Frank Lammers is nu al klaar met 2024.
jumbo
Frank Lammers is nu al klaar met 2024.

Na Amstel en Albert Heijn trapt ook Jumbo de eerste week van 2024 af met een nieuwe campagne. 

related partner content for mobile comes here

De tv-commercial, met de vertrouwde Frank Lammers in de hoofdrol, vertrekt vanuit het herkenbare inzicht 'zo gaat het bij mij ook in januari'. Denk aan een donker huis, kale kerstboom, lege ijskast, geen cent te makken... Gelukkig zijn er nog de producten van Jumbo. En dat voor die prijs, wil de gele grootgrutter maar zeggen. De campagne volgt op het recente nieuws dat Jumbo marktaandeel wil terugwinnen met prijsverlagingen.

Jumbo: 'Het valt niet mee, het begin van het jaar. Na de dure decembermaand kun je wel een meevaller gebruiken. Daarom nu bij Jumbo veel in prijs verlaagd, zo begin je het jaar euro's goedkoper.'

De campagne, die naast televisie via online kanalen wordt uitgerold, is ontwikkeld door Hotel L'Amour. De tv-spot is geproduceerd door Better Call Sol. Frank Lammers heeft -op geheel eigen wijze- de vocalen van de commercial op zich genomen.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in