Overslaan en naar de inhoud gaan

Sportieve hamster schittert in eerste Albert Heijn-commercial van 2024

De commercial vraagt aandacht voor de gezonde focus van Albert Heijn en bijbehorende kortingsacties.
Albert Heijn hamster gezond
De hamster werkt zich in het zweet
© Screenshot commercial
Albert Heijn hamster gezond
De hamster werkt zich in het zweet
© Screenshot commercial

Albert Heijn trapt 2024 af met een campagne rondom gezonde voeding en sporten. Daar hoort ook een Hamsteren-actie bij (tweede gratis bij meer dan duizend producten). In de eerste tv-commercial bij de campagne zien we de welbekende hamster zich in het zweet werken om de kerstkilo's kwijt te raken.

related partner content for mobile comes here

Eye of the Hamster

De tvc (bureau: TBWA\Neboko) toont de Albert Heijn-hamster in een supermarkt en op straat, waarbij hij allerlei oefeningen doet om af te vallen. Gewichtheffen met druiven, boksen tegen een rol keukenpapier en hardlopen op de kassaban; de hamster doet het allemaal. Let ook op de muziek; een variant op het bekende nummer Eye of the Tiger. De tvc is onderaan dit artikel te bekijken.

De Albert Heijn-campagne is breder dan korting geven op gezondere producten. De supermarktketen heeft ook een leefstijlcoach-app ontwikkeld die gebruikers helpt met gezonder eten, beter slapen en vaker sporten of juist ontspannen. Die app is gratis en toont expertadviezen. Bij verschillende producten in de winkel, waaronder mineralensupplementen, is een qr-code te vinden die na het scannen leidt naar de leefstijlcoach-pagina voor meer uitleg. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in