Overslaan en naar de inhoud gaan

Dé vakantiediscounter volgt kerstsucces snel op met nieuwe campagne

Na de populaire kerstcampagne lanceert dé Vakantiediscounter zijn nieuwe themacampagne: 'voordat je het weet ben je op vakantie.'
de vakantiediscounter
de vakantiediscounter

Nadat dé Vakantiediscounter wist te verrassen met een ontnuchterende kerstcommercial, lanceert het vakantieplatform nu een serei commercials waarin de focus ligt op het gemak van het boeken. Het nieuwe thema ‘voordat je het weet ben je op vakantie’ laat zien dat je met één druk op de knop op de plek van bestemming bent. 

related partner content for mobile comes here

Met een eenzelfde visuele stijl en absurdistische humor toont de nieuwe campagne een aantal vakantiegangers die, soms geheel onverwachts, op vakantie gaan. Reclamebureau Indie is verantwoordelijk voor de campagne.  

Voor veel mensen is het online boeken van hun vakantie nog steeds een bron van ergernis, zo meldt de Vakantiediscounter. 'Het aanbod sluit vaak niet aan op bepaalde wensen en het is enorm tijdrovend om precies te vinden wat je zoekt. En àls dat dan gelukt is, moet je vaak ook nog heel veel stappen ondernemen om je boeking rond te krijgen. Reden voor dé VakantieDiscounter om de website continue te blijven upgraden.' 

Credits 

Bureau: INDIE Amsterdam 
Klant: dé VakantieDiscounter (Hans van Hoffen, Thijs Keukenmeester & Dirje van Laar) 
Productiemaatschappij: INDIE Amsterdam 
Service Production Company: WithMilk Films  
Regisseur: Tobias Perse 
D.O.P.: Michael Cleary 
Off-line edit(or): Jorien Voogt 
On-line edit(or): The Compound 
Grading / Colorist: Mike Bothe 
Geluidstudio / sound design: Levalo 
Muziek: Tambr 
Sounddesign/muziek radio: Levalo 
Online/grading bumpers: Berend van Eerden 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Paul Meltzer

applaus!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in