
Online reisbureau Travix, bekend van de merken CheapTickets en Vliegwinkel, benoemt Mira van Houwelingen tot chief marketing officer. In haar nieuwe functie gaat ze leiding geven aan de wereldwijde marketinginitiatieven van Travix, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, het vlaggenschip merk van het bedrijf.
Hiervoor was Van Houwelingen head of marketing Nederland bij flitsbezorger Getir. Daarvoor zat ze bij Moët Hennessy, Rituals en Unilever.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftTjiep
Onlangs introduceerde Travix een nieuwe mascotte in de Benelux: Tjiep. Het vogeltje markeert een relaunch die de merkpropositie van betrouwbaarheid, gebruiksgemak en klanttevredenheid moet versterken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee