Mira van Houwelingen (ex-Getir) aangesteld als CMO van CheapTickets
Van Houwelingen treedt in dienst bij Travix, dat naast vlaggenschip CheapTickets ook het merk Vliegwinkel voert.

Mira van Houwelingen
© Travix

Mira van Houwelingen
© Travix
Online reisbureau Travix, bekend van de merken CheapTickets en Vliegwinkel, benoemt Mira van Houwelingen tot chief marketing officer. In haar nieuwe functie gaat ze leiding geven aan de wereldwijde marketinginitiatieven van Travix, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, het vlaggenschip merk van het bedrijf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hiervoor was Van Houwelingen head of marketing Nederland bij flitsbezorger Getir. Daarvoor zat ze bij Moët Hennessy, Rituals en Unilever.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTjiep
Onlangs introduceerde Travix een nieuwe mascotte in de Benelux: Tjiep. Het vogeltje markeert een relaunch die de merkpropositie van betrouwbaarheid, gebruiksgemak en klanttevredenheid moet versterken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid