Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de creatieve directie van JWT Amsterdam naar Alfred als creatief team

Bert Kerkhof en Ivar van den Hove verlaten de creatieve directie van JWT Amsterdam om per 1 januari als creatief team aan de slag te gaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voordat ze onderdeel uitmaakten van de creatieve directie van JWT Amsterdam, werkten Bert Kerkhof (foto, rechts) en Ivar van den Hove zes jaar bij TBWA\Neboko.

related partner content for mobile comes here

Daar wonnen ze Lampen voor Unox, McDonald’s, IDFA en Heineken.

Jeroen van de Sande, creative director bij Alfred, licht toe: ‘Het wordt steeds drukker op bestaande klanten en er zijn de afgelopen maanden nieuwe klanten bijgekomen, daarom waren we dringend op zoek naar extra denkkracht op de creatieve vloer. Bert en Ivar maken het soort werk dat zowel de harten van het grote publiek raakt als dat van de meest cynische vakgenoten. Het is volks én steengoed. Precies wat we zoeken voor Alfred.’

Ivar van den Hove: ‘Alfred ligt heel dicht bij wie wij zijn. Ze hebben een eigen kijk op het vak en een heldere focus. Ze houden écht van reclame. Net als wij.’

Marcel van Wing van Alfred: ‘Bert en Ivar kiezen ervoor om weer als senior creatief team aan de slag te gaan in plaats van als creatieve directie omdat ze méér en vaker zelf werk willen maken. Ik beschouw het als een groot compliment dat ze dat bij Alfred willen doen.’

De creatieve directie van Alfred blijft bestaan uit Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw, Jeroen van de Sande en Jorn Kruijsen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in