AKQA Parijs maakt ‘pop-up e-store’ voor Hermès silk
Voor de uiterst chique zijden sjaals van Hermès silk, maakte AKQA een interactieve website c.q. webwinkel. En een bijbehorende geanimeerde…
In maar liefst 27 landen in Europa, Azië en de VS ‘opent’ lamaisondescarrés.com, een zogenoemde pop-up e-store waarin de zijden sjaals van Hèrmes silk centraal staan. Er zijn meer dan 600 producten verkrijgbaar. De manier waarop die worden gepresenteerd is geïnspireerd op het idee van een perfecte fysieke winkel, zegt AKQA Parijs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
La Maison des Carrés
Bezoekers van de online winkel wandelen door een keur aan verschillende kamers in allerlei verschillende stijlen. Bali Barret, artistic director van the women’s universe bij Hermès, vindt het resultaat ‘onderhoudend en onconventioneel’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta10063846_max.jpg
Het project kwam tot stand in samenwerking met Barret, het team van AKQA en de illustrator, Pierre Marie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid