Overslaan en naar de inhoud gaan

De huiskamer is het decor voor de evolutie van de gloeilamp in campagne Philips

In een commercial voor connected lighting presenteert Philips de ontwikkeling van huiskamerverlichting van begin tot nu. (Bureau: Iris…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Philips is de connected lighting productreeks een keerpunt in de geschiedenis van de gloeilamp. Om die reden is nu een eerste commercial voor deze nieuwe productcategorie ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

De geschiedenis van de gloeilamp die in vogelvlucht wordt gepresenteerd (minder dan anderhalve minuut) start in 1879. We zien een huiskamer waar de eerste gloeilamp wordt ingedraaid door vader en vervolgens zien we het interieur van diezelfde huiskamer, de mode en de gadgets steeds een beetje veranderen, terwiijl de standaard lichtknop en lamp hetzelfde blijven. Philips: &;Pas op het moment dat de huiskamer een hedendaagse setting krijgt, verwisselt de vader de lamp met een Hue lamp, waarna een seismologische verandering in licht zichtbaar wordt. De familie geniet van een diversiteit aan lichtervaringen die passen bij het moment en hun stemming.&;

De commercial is gemaakt door in samenwerking met director .De film is in september en oktober te zien in de UK, US en Benelux, via online, outdoor en via smart TVs, zowel als 30, 60 en 90seconden versie. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Quote
Chris Baylis, Executive Creative Director van Iris, over deze fim: &;We’ve created a film that you want to watch over and over again, and then pass on. It’s an idea that starts conversations, gets people remembering what they grew up with, and gets them thinking about how quickly technology has changed and enhanced their lives. Now it is lighting’s turn to change and transform their lives and homes.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in