Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Kerkhof hoogleraar sociale media aan de VU

Hij gaat onderzoek doen over het gebruik van sociale media door organisaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kerkhof houdt zich bezig met het effect van socialemediagebruik op de manier waarop mensen de organisatie ervaren.

related partner content for mobile comes here

De Vrije Universiteit: ‘In zijn onderzoek wil Kerkhof de voor- en nadelen van het gebruik van sociale media voor organisaties identificeren. Bovendien spelen sociale media een rol in het maatschappelijk debat en de manier waarop wij met elkaar en organisaties omgaan. Dat debat zal hij voorzien van nuance en feitelijke onderbouwing.’

De leerstoel heeft een samenwerkingsverband met het Network Institute. Kerkhof werkt dan ook samen met onder andere taalkundigen en informatici.

Van 2010 tot 2014 was Kerkhof bijzonder hoogleraar customer media aan de Universiteit van Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in