De 15 meest opvallende merknamen in The Hall of Name
Merknamen kom je overal tegen, maar voor Hans Prummel – naammaker bij De Naamafdeling – zijn ze soms reden om terug te fietsen voor het maken van een foto. Het spotten van opvallende, gekke en hilarische namen is voor hem dagelijkse kost. In vijftien jaar tijd verzamelde hij zo duizenden foto’s.
De hoogtepunten uit zijn verzameling zijn voor het eerst te zien in ‘The Hall of Name’, in de Peter Klashorst Gallery in Amsterdam. Op verzoek van Adformatie maakte hij uit zijn collectie een strikt persoonlijke keuze van vijftien merknamen. Deze zijn onderverdeeld in The Wall of Fame, The Wall of Game en The Wall of Shame
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHall of Name is onderdeel van Pop Up Week Amsterdam 2014, een elfdaags festival speciaal voor pop-up evenementen. Elke maand houdt De Naamafdeling een namespotting-wedstrijd op Facebook, waarbij naar de leukste of raarste naam wordt gezocht. Tijdens de Pop Up Week vindt de competitie ook offline plaats. Iedereen kan meedoen door een foto van een leuke, rare, grappige maar in ieder geval opvallende naam op de muur te hangen en zijn of haar favorieten ter plekke te ‘liken’.
Wall of Fame
DeBlauweDuim_kopie.jpg
Sapotheek_MarcoMulleneers_kopie.jpg
HansenFrietje_kopie_2.jpg
TheyCare_kopie.jpg
HuppeldePub_kopie_2.png
Wall of Game
An-Dijvie_kopie.jpg
Tarzan_HendrikeLigthartSchenk_kopie.jpg
HappyEnd_QuirijnNoordhoven.jpg
FrietenZoo_IgorPont.jpg
Noototheek_FrankFelix_kopie.jpg
Wall of Shame
BabyDump_kopie_2.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid