Overslaan en naar de inhoud gaan

De 15 meest opvallende merknamen in The Hall of Name

Missers en creatieve pareltjes. Beide typen merknamen komen aan bod tijdens de expositie ‘The Hall of Name’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merknamen kom je overal tegen, maar voor Hans Prummel – naammaker bij – zijn ze soms reden om terug te fietsen voor het maken van een foto. Het spotten van opvallende, gekke en hilarische namen is voor hem dagelijkse kost. In vijftien jaar tijd verzamelde hij zo duizenden foto’s.

related partner content for mobile comes here

De hoogtepunten uit zijn verzameling zijn voor het eerst te zien in ‘The Hall of Name’, in de Peter Klashorst Gallery in Amsterdam. Op verzoek van Adformatie maakte hij uit zijn collectie een strikt persoonlijke keuze van vijftien merknamen. Deze zijn onderverdeeld in The Wall of Fame, The Wall of Game en The Wall of Shame

Hall of Name is onderdeel van , een elfdaags festival speciaal voor pop-up evenementen.  Elke maand houdt De Naamafdeling een namespotting-wedstrijd op Facebook, waarbij naar de leukste of raarste naam wordt gezocht. Tijdens de Pop Up Week vindt de competitie ook offline plaats. Iedereen kan meedoen door een foto van een leuke, rare, grappige maar in ieder geval opvallende naam op de muur te hangen en zijn of haar favorieten ter plekke te ‘liken’. 

Wall of Fame

Wall of Game

Wall of Shame

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in