Overslaan en naar de inhoud gaan

Management Scope voert restyling door

Het blad wil een nieuwe rol in het medialandschap spelen en daar past een nieuw uiterlijk van het magazine bij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Donderdag 11 september verschijnt een gerestylede editie van Management Scope. De managementtitel stelt vast dat het medialandschap totaal is opgeschud. Reden om de lezers te vragen wat zij nog wilde lezen in Management Scope. Quinty Danko, hoofdredacteur van Management Scope: &;Al snel werd duidelijk dat ons magazine alleen nog relevant is als we agenda-zettende kennis brengen. Relevante kennis voor de boardroom en managers die daaraan rapporteren. Dat was het moment dat wij zijn gaan samenwerken met "kennispartners": vooraanstaande consultants en bedrijven die op een bepaald domein voor onze lezers relevante expertise hebben.&;

related partner content for mobile comes here

Volgens Danko komt de samenwerking met de kennispartners tot uitdrukking in interviews, analyses en rondetafeldiscussies: &;Daarmee heeft onze pay off "a meeting of minds" een belangrijkere betekenis gekregen. Onze lezer ontmoet de geïnterviewde topmanagers in het magazine en onze kennispartners ontmoeten de topmanagers fysiek. Bovendien treffen ook de kennispartners elkaar en organiseren we bijeenkomsten voor de lezers.&;

Bij deze wijzigingen past volgens Danko een nieuw uiterlijk van het magazine

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in