Overslaan en naar de inhoud gaan

Tanya Ponømareva verruilt GoSpooky voor 180 Amsterdam

Ze wordt er creative director.
Ze werkte twee jaar bij GoSpooky.
Ze werkte twee jaar bij GoSpooky.
Ze werkte twee jaar bij GoSpooky.
Ze werkte twee jaar bij GoSpooky.

Tanya Ponømareva heeft na twee jaar haar baan als head of creative bij GoSpooky opgezegd om bij 180 Amsterdam aan de slag te gaan als creative director.

Bij 180 werken zo'n 300 mensen verspreid over kantoren in New York, Los Angeles en Amsterdam. De groep is onderdeel van het wereldwijde reclameconcern Omnicom. In Amsterdam krijgt Ponømareva de taak om -samen met het team- 'cultuurgerichte campagnes' voor zowel nationale als internationale merken te ontwikkelen.

Ponømareva: 'Ik hou van creativiteit en om 'de norm' in reclame uit te dagen. Voor mij gaat het erom campagnes te maken die verder gaan dan alleen de opdracht. Ik wil werk maken dat gesprekken op gang brengt en cultuur vormgeeft. 180 Amsterdam heeft me de die kans geboden en hier voel ik me op mijn plek.'

Wie het stokje van Ponømareva bij GoSpooky overneemt, is niet bekend. Op LinkedIn heeft ze intussen afscheid genomen van haar oude werkgever.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in