Overslaan en naar de inhoud gaan

Lepesteur, Dowling en Hambleton naar 180 Amsterdam

180 Amsterdam heeft drie seniors aangetrokken op creatie, stategie en communicatie.
180 amsterdam
180 amsterdam

180 Amsterdam heeft Gabriel Lepesteur benoemd tot creatief directeur, Owen Dowling is aangesteld als hoofd strategie en Oleta Hambleton is de nieuwe global brand communications director.

related partner content for mobile comes here

Lepesteur is een veelbekroond copywriter. Hij won zowel dit jaar als vorig jaar verschillende Cannes Lions en behoort daarmee tot de meest bekroonde creatieven van het afgelopen jaar. Hij leidde klanten als Oreo, Xbox, de Olympische Spelen, Samsung, Heinz, Audi en Bang & Olufsen. Lepesteur heeft veel ervaring met digitaal werk en gaat werken op klanten als Pepsico, adidas en DHL.

Dowling komt van AB-InBev Europe, waar hij als hoofd strategie meehielp om het bedrijf twee keer de Cannes Creative Marketer of the Year award te laten winnen. Daarvoor gaf hij ruim vijf jaar leiding aan de strategie-afdeling van Ogilvy in Singapore. Bij 180 Amsterdam geeft Dowling leiding aan de strategen, met een focus op merk-, sociale en communicatieplanning, en het verder ontwikkelen van 180's Shift-model voor klanten.

Hambleton sluit zich aan bij het team als de nieuwe global brand communications director. Zij deed ervaring op bij onder meer Oliver, News UK en Group M. Hambleton zal toezicht houden op en leiding geven aan de externe communicatie van het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in