Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Wehkamp en P&G

Wehkamp.nl gaat vanaf 1 mei samenwerken met Procter & Gamble op het gebied van persoonlijke verzorging.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De strategische combinatie is er op gericht om ´beauty & wellness concepten te vermarkten en gezamenlijk te innoveren om te blijven voorzien in de snel groeiende behoefte onder consumenten op dit vlak´. Volgens de twee partijen geven consumententrends aan dat deze markt de komende jaren een grote vlucht zal nemen, juist ook online.

related partner content for mobile comes here

Zo'n 1500 verschillende verzorgingsproducten worden toegevoegd aan het assortiment van binnen de belevingswereld 'Beauty & Wellness'. Hiermee ontstaat een van de grotere online winkels op het gebied van persoonlijke verzorging in Nederland.

Beide partijen verwachten met deze strategische samenwerking binnen enkele jaren een miljoenenbusiness te kunnen creëren.

´De verwachting van verschillende analisten is dat op langere termijn ongeveer 40 tot 50 pct van de omzet binnen het Beauty & Wellness-segment uit online aankopen komt. Daar moet je als Procter & Gamble dus op inspelen. Wij willen aanwezig zijn waar de consument komt om hem optimaal te bedienen. Het kennen van de behoeften van je klant is daarvoor cruciaal. Wanneer je vervolgens kijkt naar partijen die leidend zijn in online verkopen, veel expertise hebben in online winkelen en openstaan voor een vergaande samenwerking dan is wehkamp.nl in Nederland een voor de hand liggende partij om mee samen te werken´, legt Bart Kuppens, commercieel directeur P&G Nederland, uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in