Samenwerking Wehkamp en P&G
De strategische combinatie is er op gericht om ´beauty & wellness concepten te vermarkten en gezamenlijk te innoveren om te blijven voorzien in de snel groeiende behoefte onder consumenten op dit vlak´. Volgens de twee partijen geven consumententrends aan dat deze markt de komende jaren een grote vlucht zal nemen, juist ook online.
Zo'n 1500 verschillende verzorgingsproducten worden toegevoegd aan het assortiment van wehkamp.nl binnen de belevingswereld 'Beauty & Wellness'. Hiermee ontstaat een van de grotere online winkels op het gebied van persoonlijke verzorging in Nederland.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBeide partijen verwachten met deze strategische samenwerking binnen enkele jaren een miljoenenbusiness te kunnen creëren.
´De verwachting van verschillende analisten is dat op langere termijn ongeveer 40 tot 50 pct van de omzet binnen het Beauty & Wellness-segment uit online aankopen komt. Daar moet je als Procter & Gamble dus op inspelen. Wij willen aanwezig zijn waar de consument komt om hem optimaal te bedienen. Het kennen van de behoeften van je klant is daarvoor cruciaal. Wanneer je vervolgens kijkt naar partijen die leidend zijn in online verkopen, veel expertise hebben in online winkelen en openstaan voor een vergaande samenwerking dan is wehkamp.nl in Nederland een voor de hand liggende partij om mee samen te werken´, legt Bart Kuppens, commercieel directeur P&G Nederland, uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid