Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Buzzer en CoolBest Raw Juice

FrieslandCampina riep de voor de introductie van CoolBest Raw Juice de hulp in van de Buzzer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Raw Juice is een natuurlijk sap dat smaakt alsof het rechtstreeks uit de blender komt, aldus Coolbest. Het heeft een stevige structuur en bevat vezels en stukjes fruit.

related partner content for mobile comes here

5.000 Buzzers ontvangen zes flessen CoolBest Raw Juice. Drie met de smaak Pear & Passionfruit en drie met de smaak Banana & Kiwi.

Bovendien krijgen de buzzers in de BuzzKit 15 proefbekertjes om ook anderen met Raw Juice kennis te laten maken. Bij het proeven beantwoorden de testpersonen twee vragen over de dikte van het sap en het ideale moment waarop zij dit zouden drinken.

Game
Buzzers en gebuzzden kunnen ook hun ‘blending skills’ testen met de game ‘Can you blend it?’. De game is te downloaden als app voor de iPhone en Android, of te spelen op .

Op de website en op delen buzzers hun productervaringen op het forum.

Word of Mouth onderzoek:
Om het effect van deze campagne te meten in vergelijking tot andere media inzet, voert MetrixLab extra onderzoek op deze campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in